Nieuwe tutorials?!

Problemen met en suggesties voor PC-Tutorials
Plaats reactie
Cyb3r-18-4
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2008 15:16

Nieuwe tutorials?!

Bericht door Cyb3r-18-4 »

Ik kom al een tijdje op Icer.nl maar niet echt op het forum, nu dus ge-registreerd. Maar komen er ook nieuwe informatieve tutorials? Dit is de enigste site, die een beetje wat vertelt over de pc oid,

Greetz, Cyb3r :)
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door ktf »

Helaas is het de laatste tijd nogal druk ^^ Ik heb geen tijd om tuts te schrijven. Misschien in de herfstvakantie weer.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Cyb3r-18-4
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2008 15:16

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door Cyb3r-18-4 »

ktf schreef:Helaas is het de laatste tijd nogal druk ^^ Ik heb geen tijd om tuts te schrijven. Misschien in de herfstvakantie weer.
Fijn om te weten, de site is naar mijn mening nogal dood. Dat is jammer.
mollerpunker
ICER-junk
ICER-junk
Berichten: 691
Lid geworden op: 17 feb 2006 14:42
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door mollerpunker »

we proberen meer tutorials te krijgen op de site, maar zoals ktf al zei hebben wij een druk leven naast de site... school, werken, enz.

maar... misschien heb jij tijd om met ons tutorials te schrijven? we kunnen alle hulp gebruiken.
1 tip steek geen kapot usb stekkertje in je poort :P je blaast alles op :D
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door ktf »

Cyb3r-18-4 schreef:de site is naar mijn mening nogal dood
Dood... Wat had je gedacht van een site met tutorials? :P Er gebeurt hier gewoon niet zoveel, behalve het toevoegen van tutorials. We houden geen nieuws bij, en hoewel de ontwikkelingen snel gaan blijven veel tutorials vrij lang houdbaar. ^^ Het forum is ter ondersteuning van de site, dus daar gebeurt ook niet zo gek veel.

Ik ben inderdaad opzoek naar mensen die tutorials willen schrijven, eventueel tegen een kleine vergoeding. Mocht je het ontwikkelen willen versnellen, dan is een donatie in de vorm van een tutorial of een geldbedragje altijd welkom :)
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
dark-angel
Ervaren Gebruiker
Ervaren Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 apr 2008 19:45

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door dark-angel »

Als jullie tijd hebben kun je dan een tutorial over klassen schrijven? daar kom ik echt niet uit^,^!
struikelen over draadloos internet is niet grappig >.<
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door ktf »

Jahoor, dat zit in de pijplijn. Ik weet alleen niet wanneer... Als ik tijd heb, maar dat kan nog wel even duren :P
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Cyb3r-18-4
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2008 15:16

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door Cyb3r-18-4 »

Ik ben best bereid tutorials te schrijven. Maar waarover? En ik hoef geen vergoeding alleen ik wil de credits voor de tutorials :P Ik heb zelf een aantal site's ook met tutorials maar dat gaat meer over hacking. Niet dat ik een pro ben ofzo, maar kleine tweaks oid. Dus zeg me maar waarover ik moet schrijven en ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen ;)
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door ktf »

Credits? :P Je bedoelt een vermelding van dat jij ze geschreven hebt? Moet je even kijken naar http://www.icer.nl/tutorials/software/ondertitel.php daar staat zoiets onder, maar we kunnen natuurlijk ook wel iets andere regelen. Alle tutorials worden onder GFDL beschikbaar gemaakt, dus daar moet je het wel een beetje mee eens zijn ^^

Ik kan je toegang geven tot het webmaster-only forum, daar kunnen we bespreken wat de plannen zijn. Momenteel moeten de programmeer-tutorials opgelapt en afgemaakt worden (als je daar ervaring mee hebt) robotica staat nog helemaal open, casemodding kan ook wat aan gedaan worden, tutorials in de hardware sectie zoals Hoe werkt.... enzo. Hacking zou ook kunnen, maar dan ga ik me wel eerst verdiepen in de wetgeving daaromheen :)

Als je aangeeft wat je zou willen doen en hoe kunnen we vast wel een akkoordje sluiten.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Cyb3r-18-4
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2008 15:16

Re: Nieuwe tutorials?!

Bericht door Cyb3r-18-4 »

Ik wil sowieso tutorials voor beginners over hacking en beveiliging schrijven, hier zit totaal gen wetgeving aan vast. Ja als ik een tutorial schrijf over hoe je iets moet hacken, zet ik er wel even een disclaimer en een waarschuwing bij.
Als je Msn hebt voeg me dan even toe, peter610@hotmail.com dan kunnen we verder praten ;)

Ben niet ingelogd op mijn Cyb3r-18-4 account ben pass kwijt daarom post ik even zo.
Plaats reactie