Halo 3!

Een forum met vanalles over games
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jorobinho
ICER-lid
ICER-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 04 aug 2006 13:02
Locatie: Harmelen

Halo 3!

Bericht door jorobinho »

Eindelijk was het gisteren uit school zover, ik kon Halo 3 spelen nadat ik de disc in mijn xbox 360 had gedaan. Aan het einde van halo 2 zat de masterchief op een schip van de heretic (de vijand) waarmee hij naar de aarde ging met zijn laatste woord "sir finishing this fight" zat iedereen vol smart te wachten op het vervolg. In halo 3 begin je met een filmpje waarin generaal johnson je met een paar marines heeft gevonden dan hoor je ook dat je 2 mijl naar beneden bent gevallen dus tjah dan zitten er wel wat schrammetjes op je armor en dat zie je ook goed overal zitten deukjes.

Nadat je een tekst hebt gedaan hoe je moet richten kan je beginnen. Met een assault rifle (uit halo 1) knal je iedereen omver, je missie is om naar de rivier te gaan zodat de pelicans je kunnen komen oppikken. Gelijk valt ook op dat de graphics een stuk hoger liggen dan in halo 2 bijvoorbeeld als je over een plant heen loopt dan duw je de plant ook opzij terwijl dat in halo 2 niet zo was. Als je klaar bent met het level kom je in het kamp terecht van je allies, je denkt yes eindelijk eventjes niet schieten, totdat de stroom uitvalt en op het scherm een heretic komt die zegt dat iedereen dood gaat.

Wat blijkt: ze hebben je kamp gevonden! Daar gaan we weer je pakt een assault rifle, smg of een battle rifle en overmeestert alles weer. Dit zijn de eerste 2 levels en ik moet zeggen ze zijn weer ouderwets lang als in halo 1. Ook zijn er weer een paar brute wapens bijgekomen zoals de spiker. Dat is een soort mitraileurtje. Dan heb je de spartan laser de missile pod, gravity hammer en een flamethrower. Van sommige weet ik de naam nog niet eens.

Daarnaast kan je de turrets uit de grond trekken. Er zijn heel veel nieuwe voertuigen zoals de brute chopper de mongoose (een quad). Het verhaal is weer boeiend en alles ziet er goed uit ik vind alles een hele verbetering.
hierbij geef ik hem een

9.8

Edit (ktf): Zo beter?
wat is een leve zonder de xbox 360!!
voeg me maar toe als je wil
Afbeelding
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: Halo 3!

Bericht door ktf »

Een 9,8? Ik had van jou wel een 10 verwacht. ;) Maarja, als je zo enthausiast bent, en zo lang hebt gewacht, vind ik het niet zo vreemd.

Ik ken ook iemand die 's nachts voor de winkel heeft gelegen, om 12 uur Halo 3 kocht en om kwart over 12 al thuis met zijn XBox 360 bezig was. De server stond alleen niet aan, dus hij ging naar bed. Om 3 uur 's nachts kwam hij er weer uit om te gaan spelen, waarna hij 's ochtends weer gewoon op school was. Die was volgens mij flink moe. :P

Ben ik even blij dat ik er niet aan verslaafd ben.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Gebruikersavatar
jorobinho
ICER-lid
ICER-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 04 aug 2006 13:02
Locatie: Harmelen

Re: Halo 3!

Bericht door jorobinho »

ik ben vannacht tot 2 uur blijven spelen en yes ik heb m uitgespeeld :D (op easy) nu een wat moeilijkere stand proberen :P
wat is een leve zonder de xbox 360!!
voeg me maar toe als je wil
Afbeelding
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: Halo 3!

Bericht door ktf »

jorobinho schreef:ik ben vannacht tot 2 uur blijven spelen en yes ik heb m uitgespeeld :D (op easy) nu een wat moeilijkere stand proberen :P
En dat vinden jouw huisgenoten goed? Of hadden ze het niet in de gaten? 8) Heb je wel goed geslapen dan?
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Plaats reactie