A little Story

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jorobinho
ICER-lid
ICER-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 04 aug 2006 13:02
Locatie: Harmelen

A little Story

Bericht door jorobinho »

algoed,
ik (mij ouders..) heb(ben) laatst een nieuwe pc aangeschaft.
ik had problemen met het opstarten, ik had vaak dat die vastliep ofsowiets dergelijks.
dus ik bel ze op, en krijg als antw. dat het aan mijn videokaart ligt (GTX 260), hij zou nog updates moeten krijgen en daarna zou hij het weer doen.
na een maand had ik hetzelfde probleem en toen ben ik maar zelf actie gaan ondernemen,
ik heb de case open gemaakt en wat blijkt dus, dat mijn videokaart te groot is voor mijn kast en dat daardoor het laatste stekkertje er niet goed (half) inpast, en mijn S-ata verbinding met mijn CD/DVD drive is ook al neit goed,
dus ik opbellen en heb het gezegt, ik kreeg als antw. sorry wij kunnen hier niks aan doen u heeft deze kast gekocht en u bent daar verantwoordelijk voor, dus ik baal nu ontzettend want als ik aan het gamen ben en mijn pc loopt opeens vast is dat heel irritant.

het punt van dit verhaal is, gelijk vragen of alles goed zit en of je anders vervanging kunt vragen,
we leven in een corrupte wereld!

het lag niet zoals KTF eerder constateerde aan mijn instellingen,
ik zal proberen binnenkort een foto'tje te maken :D
wat is een leve zonder de xbox 360!!
voeg me maar toe als je wil
Afbeelding
Attila
Moderator
Moderator
Berichten: 122
Lid geworden op: 01 aug 2008 17:59
Locatie: Haren
Contacteer:

Re: A little Story

Bericht door Attila »

Je kunt natuurlijk een dremel erbij pakken en een stukje uit de kast dremelen zodat die wel past:) Ken iemand die ook een GTX260 kocht voor in een TT Lanbox, die dingen zijn écht klein voor zo'n kaart. En na wat snijwerk paste die gewoon:)
Gebruikersavatar
jorobinho
ICER-lid
ICER-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 04 aug 2006 13:02
Locatie: Harmelen

Re: A little Story

Bericht door jorobinho »

het probleem is alleen dat ik niet in mijn kast ga lopen kutten,
anders heb ik het weer gedaan...
wat is een leve zonder de xbox 360!!
voeg me maar toe als je wil
Afbeelding
Attila
Moderator
Moderator
Berichten: 122
Lid geworden op: 01 aug 2008 17:59
Locatie: Haren
Contacteer:

Re: A little Story

Bericht door Attila »

Dan zie ik zo geen andere oplossing, misschien dat het met een foto wat duidelijker wordt.
Plaats reactie