[Check] www.computer-crime.nl

Post hier alle vragen rond HTML, PHP, MySQL, Javascript, Perl etc., plaats hier sitechecks.of vraag om linkpartners
Plaats reactie
Cyb3r-18-4
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2008 15:16

[Check] www.computer-crime.nl

Bericht door Cyb3r-18-4 »

Check www.computer-crime.nl wat kan beter. Het is nogal leeg er komt een grote update, dan zullen er meer programma's en tutorials online komen.
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: [Check] www.computer-crime.nl

Bericht door ktf »

De lay-out en kleurenkeuze is in ieder geval goed en overzichtelijk :) Het is inderdaad nog een beetje leeg, maarja, je moet ergens beginnen. Bij het lezen van je tutorials valt het mij op dat ze vrij kort zijn, en dat je een toch al korte tutorial opdeelt in pagina's... Waar is dat goed voor? :P Als je er een pagina van maakt lijkt het mij eenvoudiger te lezen.

Ook geloof ik niet helemaal dat je weet hoe je iets uit moet leggen, om even de firefox-'hack' erbij te pakken, dat trucje kun je beter alleen op wat snellere verbindingen doen (boven 200kb/s) anders wordt het er alleen maar trager van. Dat is belangrijk, want er zijn genoeg mensen die een tragere verbinding hebben. Je spelling is goed, interpunctie kan beter. :) Dat is in principe niet zo erg, en het wordt beter als je veel oefent en rondvraagt om kritiek. Het is belangrijk om dat te verbeteren, dat maakt de tutorials beter leesbaar en geeft een professionele indruk.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: [Check] www.computer-crime.nl

Bericht door andries »

hij is inderdaad nog wat leeg, maar ik hoop dat je er iets moois van kunt maken, want ik zou graag iets meer willen weten over dat onderwerp
MVG,
Andries
Plaats reactie