Brain Training

Praat mee over opmerkelijke nieuwfeiten
Gebruikersavatar
DMetall
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 mar 2006 14:24
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Brain Training

Bericht door DMetall »

Binnenkort komt Brain Training naar Nederland en aangezien het een razend succes is in landen als Japan, pikte Editie NL het spelletje eens op om te kijken of het nou echt enig effect heeft op de 'leeftijd' van de hersenen.

Voor diegenen dus die net als ik in Brain Training wel een middel zagen om hun brein wat te verjongen op een speelse manier heb ik hier de uitzending:

http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/ ... astiek.xml

(Dit bovenstaande moet je even knippen en plakken in je adresbalk, want hij pakt 'm anders niet)

Hierin wordt het spelletje eens besproken met mensen die verstand hebben van de hersenen. Goed om te weten dus waar het nou precies goed voor is, ook al zullen er vast wel mensen zijn die het ook gewoon spelen omdat ze het leuk vinden.

Uit de uitzending blijkt overigens dat er andere spellen zijn die op nog veel meer gebieden goed zijn voor de hersenactiviteit, maar dat wisten we natuurlijk allang. Tot slot komt Editie NL ook nog met een oplossing om je hersenen te trainen voor de zuinige Nederlander zonder DS. Kwaad kan Brain Training in ieder geval niet, maar als je ermee had verwacht de nieuwe Einstein te worden dan neem ik die illusie graag van je af. :)
Mercenary
waar je liever niet aan denkt, daar denken wij aan.
Plaats reactie