FEAR multiplayer binnenkort GRATIS te downloaden.

Praat mee over opmerkelijke nieuwfeiten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DMetall
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 mar 2006 14:24
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

FEAR multiplayer binnenkort GRATIS te downloaden.

Bericht door DMetall »

Ja je leest het goed, vanaf 17 augustus kan iedereen een stand alone versie van de F.E.A.R. multiplayer downloaden (pc)! Zomaar gratis en voor niets!

Ik heb al gezocht naar een evt. rede maar ik kan er geen vinden. Het lijkt wel alsof er steeds meer gratis is de laatste tijd. Heel vervelend allemaal inderdaad. kuch.. Het enige wat je moet doen voor dit paranormale kadootje is je hier inschrijven voor een keycode en op de dag dat je F.E.A.R. Combat kunt downloaden wordt je daar op gewezen via een emailtje:

http://www.joinfear.com/us/

Op deze site vindt je trouwens ook de volledige announcement terug. In de download vindt je overigens ook de laatste multiplayer updates, maps en game modes terug die al beschikbaar zijn voor de gamers die het hele spel hebben. Dat komt neer op in totaal 10 multiplayer game modes, 19 multiplayer maps, 12 verschillende wapens, punkbuster support en support voor de shit die door de community is gemaakt. Een mooi compleet pakketje dus dacht ik zo, zeker omdat het je niets kost! :D
Mercenary
waar je liever niet aan denkt, daar denken wij aan.
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

:?: :?: :!: Inderdaad wel raar.... Nog nooit meegemaakt dat een goedlopende game gratis wordt gepubliceerd.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Plaats reactie