E3

Praat mee over opmerkelijke nieuwfeiten
Plaats reactie

Mijn console wordt:

Ps3 !!
0
Geen stemmen
Wii !!
3
60%
Xbox 360 !!
2
40%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Gebruikersavatar
DMetall
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 mar 2006 14:24
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

E3

Bericht door DMetall »

jongens... nu wil ik tog wel eens weten wat de favoriet is van de 3 nieuwe consoles... vandaar de poll. geef eventueel wat argumenten.
mijn keuze is dus.. de Wii :)
Mercenary
waar je liever niet aan denkt, daar denken wij aan.
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Voor een betrouwbare poll heb je ongeveer 200 stemmen nodig (en dan zijn ze nog niet altijd betrouwbaar...) en onze gemeenschap is nogal klein en gehersenspoelt tot de Wii... :roll:

Maar het blijft leuk
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Gebruikersavatar
jorobinho
ICER-lid
ICER-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 04 aug 2006 13:02
Locatie: Harmelen

Bericht door jorobinho »

als het aan Power unlimited zou het de xbox 360 worden want de Ps3 zouveel te goed zijn voor je oude tv je zou een of ander plasma flatscreen zooi nodig moeten hebben en de wii zou na een tijdje gaan vervelen ik zeg ook dat het de xbox 360 zou worden ;) Halo for evahhhh..


naja er gebeuren vage dingen ook dat de nieuwe games eerst bij de justitie komen om ze na te chekken zie je het al voor je Balkenende met een wii onder zijn arm :S


in Amerika is tijdens de lancering van de PS3 een computerblad naartoe te gaan om klanten te trekken voor hun nieuwe PC ze hebben uitendelijk van de ong. 5 miljoen mensen 6 mensen weten te overtuigen


ook bestaat er ergens een soort park waar elke dag 24 verse hoeren rond lopen een radioprogamma ging naar de rij toe om te vragen of ze 7 dagen naar dat park in konden ruilen voor hun plek in de rij niemand gaf zijn plek weg. kort de PS3 is geiler dan dat paradijs.
Plaats reactie