SiteHosts

Post hier alle vragen rond HTML, PHP, MySQL, Javascript, Perl etc., plaats hier sitechecks.of vraag om linkpartners
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nitrojunk
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 13:08
Locatie: Hell

SiteHosts

Bericht door nitrojunk »

hey, ik wil graag een site maken, maar k heb een goeie host nodig, en niet zo'n crappy host waar je standaard template's hebt en reclame ed... iemand suggesties?
Gebruikersavatar
nitrojunk
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 13:08
Locatie: Hell

Bericht door nitrojunk »

oh, nog iets vergeten... ik wil er geen geld aan uitgeven :P
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Deze site is ooit begonnen op ww.downfire.com daar kun je best proberen. Het ligt er ook aan wat je eist. Deze host biedt bijvoorbeeld ook PHP en MySQL, maar ik weet niet of je dat nodig vindt.

Afhankelijk van wat voor site het is kan ik hem ook hier plaatsen.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Gebruikersavatar
nitrojunk
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 13:08
Locatie: Hell

Bericht door nitrojunk »

Het is op dit moment, in verband met website/database veranderingen, niet mogelijk om u aan te melden voor een account bij downfire.

Dankzij problemen met de implementatie van de nieuwe website is het op dit moment onbekend wanneer het weer mogelijk is u aan te melden voor een website.
Onze excuses voor het ongemak.
Downfire crew
en eigenlijk wil ik er zo snel mogelijk mee beginnen, dus ik heb geen geduld... t is de bedoeling dat ik op die site van alles zet dat te maken heeft met al mn intresses, oftewel, muziek/games/internet en computerart... lijkt me dus niet echt passend bij deze site :P zijn er nog andere hosts??
Gebruikersavatar
ndm
Moderator
Moderator
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 feb 2006 22:55
Locatie: Steenbergen
Contacteer:

Bericht door ndm »

Ja, freewebs, maar die vind ik zelf niet echt goed. Je hebt daar namelijk geen PHP, mySQL en dergelijke.
Afbeelding
Gebruikersavatar
nitrojunk
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 13:08
Locatie: Hell

Bericht door nitrojunk »

freewebs is heel onduidelijk geworden, ik kan niet vinden waar je kunt instellen dat je alleen HTML wilt gebruiken, hij doet nu standaard een template, en met HTML kun je alleen binnen de vakken van dat template kloten...
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Je kunt ook http://www.web1000.com/ proberen, daar heb ik vroeger ook een site gahad. Ik geloof wel dat er iets met reclame is, maar dat moet je zelf maar even bekijken. Ze claimen geen reclame te eisen...
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Gebruikersavatar
nitrojunk
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 13:08
Locatie: Hell

Bericht door nitrojunk »

ktf schreef:Je kunt ook http://www.web1000.com/ proberen, daar heb ik vroeger ook een site gahad.
en hoe werkt dat dan? ik heb nu een account gemaakt, wat ook mn site zou moeten zijn, maar k kan niet vinden waar ik moet inloggen...
Gebruikersavatar
ndm
Moderator
Moderator
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 feb 2006 22:55
Locatie: Steenbergen
Contacteer:

Bericht door ndm »

Dat moet je volgens mij met een ftp-client doen. Zelf gebruik ik webceo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Je inlognaam is geloof ik bijnaam_pagina_com. Dus staat jouw pagina op nitro.web1000.com, dan is je inlognaam nitro_web1000_com (hoop ik ;))
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Gebruikersavatar
nitrojunk
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2006 13:08
Locatie: Hell

Bericht door nitrojunk »

ktf schreef:Je inlognaam is geloof ik bijnaam_pagina_com. Dus staat jouw pagina op nitro.web1000.com, dan is je inlognaam nitro_web1000_com (hoop ik ;))
ja ik weet mn inloggegevens wel, maar ik snap niet waar ik moet inloggen.. op mn eigen site niet, en ook niet op de web1000 hoofdpagina :s
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Om je site on-line te zetten heb je een speciaal programma nodig, een zogenaamd FTP programma. Als ik me niet vergis staan er op de site van web1000 wat tutorials over die FTP programma's. Overigens staat er ook een op deze site, maar die is iets lastiger. (http://www.pc-tutorials.nl/tutorials/html/uploaden.php)
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Plaats reactie