UFO's bestaan zegt Japan

Hier kun je allerlei opmerkelijke dingen/gadgets posten
Plaats reactie

geloof jij in ufo's

ja
6
50%
nee
5
42%
ik twijfel
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 12

mollerpunker
ICER-junk
ICER-junk
Berichten: 691
Lid geworden op: 17 feb 2006 14:42
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door mollerpunker »

Deze week kwam de Japanse Premier in een lastig parket omdat een van zijn woordvoerders er volmondig voor uitkwam dat UFO’s bestaan. Hij voegde er snel aan toe dat dat zijn eigen opvatting was en zei: “Het is een veiligheidsprobleem. We zouden er meer aan moeten doen om te bevestigen of ze bestaan of niet, maar ik geloof heilig dat ze bestaan!”. De Japanse Premier wist niet hoe snel hij met een verklaring naar buiten moest komen en zei: “Ik heb nooit bevestigd dat UFO’s bestaan.” Gelukkig voor de Japanse Premier ging het om een woordvoerder van de oppositie waardoor het geheel nu een beetje als een grap wordt afgedaan.

Bron: planetweekly nieuws brief
1 tip steek geen kapot usb stekkertje in je poort :P je blaast alles op :D
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door ktf »

Dan zet je wel weer een beetje te kijk hoor :P Ok, de discussie of er buitenaards leven is of niet snap ik nog wel, maar wat maakt het nu uit of er UFO's bestaan? Daarbij betekend de term zoiets als onbekend vliegend object, dus dat kan ook het zelfgemaakte papieren vliegtuigje van mijn broer zijn, toch?

Laat die Japanse politici het hoofd eens breken over iets belangrijks! :P
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door andries »

ik geloof best dat er Unidentified Flying Object's bestaan, maar in buitenaardse wezens niet :P
MVG,
Andries
mollerpunker
ICER-junk
ICER-junk
Berichten: 691
Lid geworden op: 17 feb 2006 14:42
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door mollerpunker »

NASA heeft laatst simpele moleculen gevonden, die het begin van een levens vorm vormen.
1 tip steek geen kapot usb stekkertje in je poort :P je blaast alles op :D
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door andries »

ja van die kleine moleculen dat geloof ik best, maar echte wezens zoals mensen of dieren, dat niet.
MVG,
Andries
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door ktf »

Ik kan me zowiezo weinig voorstellen bij het begin van het leven op aarde... :)
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door andries »

hoe bedoel je dat?
je bedoelt het kleinste deel, of hoe het begonnen is,
dat kleinste dat zal wel nooit ontdekt worden, maar hoe het begonnen is boeit me verder niet
MVG,
Andries
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door ktf »

De aarde begon ooit als een lege watermassa. Daaruit zijn 'per toeval' aminozuren gevormd, die 'toevallig' eiwitten hebben gevormd. Eiwitten zijn de bouwstenen van elk levend wezen, maar het moet nog heel toevallig zijn dat die eiwitten samen gaan zitten in iets wat een levend weze genoemd mag worden... een bacterie bijvoorbeeld. Heel toevallig viel alles op zijn plaats en 'plotseling' was daar een bacterie? :P

En dan: hoe groeit een bacterie uit tot een complexere levensvorm zoals een amoebe? Of tot de eerste planten, varens? Ook zomaar uit de lucht komen vallen? :P En zoiets als voorplanting, dat is cruciaal voor het voortbestaan van een wezen. Bacterieën delen zich gewoon in tweeën, maar hoe is zoiets als stuifmeel en stampers ontstaan? :P Het moet toch op veel plekken 'toevallig' tegelijkertijd vormen, anders heeft die plant er niets aan?

Ze kunnen me heel veel wijsmaken, maar ik geloof daar niet in. Er moet iets zijn die dat gestuurd en gemaakt heeft. Ik ben christen, dus voor mij is diegene God.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door andries »

ik ben ook christen, voor mij is het ook God, maar dat zoals die evolutie enzo vind ik heel erg toevallig, en die 1-celligen in de ruimte??
achtergelaten door astronauten?
je hebt ook astronauten die in een zwart gat zijn verdaagd en dus ergens heel ver kunnen geweest zijn, en dingen achtergelaten hebben, overal is een 'voor mij' normale verklaring voor ;)
MVG,
Andries
Attila
Moderator
Moderator
Berichten: 122
Lid geworden op: 01 aug 2008 17:59
Locatie: Haren
Contacteer:

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door Attila »

Je kunt het ook anders bekijken: het is nu "heel toevallig" zo gegaan, maar als het "toevallig" anders was gegaan hadden we dat ook toevallig gevonden. Dus elk mogelijkheid heeft verschillende gevolgen. Toevallig, of niet? :P
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door andries »

als het allemaal zo zou moeten gegaan zijn, zou ik dat wel heel toevallig vinden. dat gaat er bij mij echt niet in
MVG,
Andries
Attila
Moderator
Moderator
Berichten: 122
Lid geworden op: 01 aug 2008 17:59
Locatie: Haren
Contacteer:

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door Attila »

Wat ik dus probeer te zeggen, is dat het gewoon zo gebeurd is :P. Als het anders was gebeurd was het ook "heel toevallig" gevonden, maar het moest hoe dan ook gebeurd zijn.
andries
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:08

Re: UFO's bestaan zegt Japan

Bericht door andries »

ja het moet gebeurd zijn, anders zat ik hier nu niet op mijn toetsenbord te rammen :P

maar je hebt gelijk dat het eigenlijk voor nu geen verschil zou gemaakt hebben hoe het tot zover gekomen zou zijn ;)
MVG,
Andries
Plaats reactie