steeds meer sites over online geld verdienen

Plaats reactie
dark-angel
Ervaren Gebruiker
Ervaren Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 apr 2008 19:45

steeds meer sites over online geld verdienen

Bericht door dark-angel »

Ik weet bijna zeker wel dat hier een topic over was maar ik kan die echt niet meer vinden.
Er zijn steeds meer sites waar je geld kunt verdienen door te klikken op reclame links. Maar ik zie er ook steeds meer die beter betalen maar waar je bijvoorbeeld emails moet verwerken en dat soort dingen. Je hebt er hele lijsten van. Doen jullie hier aan? En welke sites zijn betrouwbaar en goed? Ik vind het gek dat ze soms niet eens goed uitleggen wat je nou eigenlijk moet doen. zelf doe ik er op dit moment niet aan maar ik ben wel benieuwd hoe het met die laatste die ik benoemd heb zit.
struikelen over draadloos internet is niet grappig >.<
Attila
Moderator
Moderator
Berichten: 122
Lid geworden op: 01 aug 2008 17:59
Locatie: Haren
Contacteer:

Re: steeds meer sites over online geld verdienen

Bericht door Attila »

De topic was dit: http://forum.icer.nl/viewtopic.php?f=16&t=505 :)
Ik vind het overigens onzin, met een uurtje folders lopen verdien je meer dan met een maand klikken. Daarnaast vertrouw ik die lui ook niet... Mja, dat is mijn mening he ;)
dark-angel
Ervaren Gebruiker
Ervaren Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 apr 2008 19:45

Re: steeds meer sites over online geld verdienen

Bericht door dark-angel »

dank je.
dat soort dingen vallen voor mij af hoor. ik ben 15, woon buitenaf en mag dus nog niet om een brommer rijden. Alhoewel je buitenaf met kranten volgensmij nog best wel wat kan verdienen.
struikelen over draadloos internet is niet grappig >.<
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Re: steeds meer sites over online geld verdienen

Bericht door ktf »

Het gaat ook niet zozeer om klikken (want daar verdien je inderdaad bijna niks mee) maar dat je via bijvoorbeeld Euroclix iets koopt en daar als het ware indirect korting op krijgt. Ikzelf doe eigenlijk alleen mee aan enquetes (moet je even aanzetten in je instellingen) en dat verdient heel aardig, elke 2 weken een kwartiertje komt op 25 euro per jaar neer :)

Er zijn overigens nog veel meer van dergelijke websites, maar daar heb ik me nooit in verdiept.
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Plaats reactie