Nieuwe footage van the Twilight Princess.

Praat mee over opmerkelijke nieuwfeiten
Gebruikersavatar
DMetall
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 mar 2006 14:24
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Nieuwe footage van the Twilight Princess.

Bericht door DMetall »

Er is weer nieuwe footage gereleased van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Check hoe je lekker een potje kunt vissen met Link...

Het leuke van dit potje vissen is natuurlijk dat je met je Wii controller letterlijk je lijn uitzwaait. Dat maakt het net effe wat leuker want vissen op zich, tsja daar is natuurlijk geen reet aan...

Check het Filmpje hier:


http://media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html

en nog even iets: Link = gay.
Als ik het me goed herinner was het Boris die zei dat Link: 'Een dwerg in een maillot is, die wel eens aan de verkeerde kant van de postzegel likt!' En weet je wat? Hij heeft gewoon gelijk!

Waskepasiert? Wel, de Out, een magazine voor homo’s en lesbiennes heeft Link verkozen tot het ‘hotste’ item van het moment, en het meest populaire videogame character! Iedereen wacht namelijk op The Legend of Zelda: The Twilight Princess.

Ik zal de precieze passage even voor jullie vertalen! “Als de duisternis over het land valt, gaat Nintendo’s sexy (!) boerenjongen de wereld redden! Zijn wapens: een zwaard, zijn boog, pijlen en een fantastisch kapsel!” Voor alle duidelijkheid, dit gaat dus over Link...

Ik kan me eerlijk gezegd niets voorstellen bij ‘sexy boerenjongens’ en het lijkt me goed om een verbod in te stellen op het gebruik van de woorden ‘sexy’ en ‘Link’ in dezelfde zin. :? :? :?
Mercenary
waar je liever niet aan denkt, daar denken wij aan.
Plaats reactie