Ds'en onder water? het kan echt !!

Praat mee over opmerkelijke nieuwfeiten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DMetall
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 mar 2006 14:24
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Ds'en onder water? het kan echt !!

Bericht door DMetall »

Een tijdje geleden stond er op de site van PU een zomerspecial en vertelde ze ons hoe je kon gamen en zwemmen tegelijk. Natuurlijk was dit met een knipoog geschreven maar het blijkt nu dat ze een vooruitziende blik hebben gehad...

Het klinkt natuurlijk ideaal, gamen en genieten van het water tegelijk bij warm weer, maarja welke idioot gaat dat nou proberen? De kans dat je speeltje naar de klote gaat is dan behoorlijk groot. Toch bleek dit niet zo'n gek idee want nu is er een speciaal zakje te zien op internet die je DS beschermt tegen het water. Dat zou dus betekenen dat je gewoon kunt gaan zwemmen, douchen of in bad zitten terwijl je dus aan het ds'en bent! Check hier hoe het eruitziet als je je DS blootstelt aan water terwijl hij zijn regenjasje aanheeft:

http://n-styles.com/main/archives/2006/08/07-040000.php

Zo te zien is het echt waterdicht, alleen zouden de knopjes en de microfoon ook net zo goed werken in zo'n zakje? Mocht je interesse hebben dan kun je ze hier in ieder geval bestellen:

http://www.watch.impress.co.jp/game/doc ... 3/aqua.htm

Je moet alleen wel japans kunne lezen. ik vraag me alleen wel af of ze het ook naar Nederland opsturen en of het nog naar Nederland komt wanneer het succesvol is. Stiekem zou ik het wel willen proberen namelijk want ik zie mezelf al zitten in bad, ook al heb ik geen DS... maar toch ben ik bang dat je hiermee nog wel een risico loopt. Electrische apparaten en water dat voelt gewoon niet veilig op een of andere manier...tog ? :P
Mercenary
waar je liever niet aan denkt, daar denken wij aan.
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Lol... Ik kan niet echt japans ofzo lezen, maar de plaatjes zeggen genoeg... :lol:
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
mollerpunker
ICER-junk
ICER-junk
Berichten: 691
Lid geworden op: 17 feb 2006 14:42
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door mollerpunker »

ja eigenlijk best wel geinig... dalijk komt er nog een onder water xbox en een ps.
1 tip steek geen kapot usb stekkertje in je poort :P je blaast alles op :D
Gebruikersavatar
ktf
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1229
Lid geworden op: 14 feb 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door ktf »

Denk ik niet. Voor de PSP wel, maar heb jij ooit iemand gezien die met een PS2 of een XBOX door de stad liep???

Er schijnen wel sets te zijn waarmee je kan PS2en in de auto, maar dat even buiten beschouwing, lijkt het me dat er geen onderwatersets komen voor niet portable consoles. Want dan moet je ook een waterdicht scherm hebben
Verbruik van mijn laptopje+randapparatuur:
Gemiddeld: 27,1W (non-stop gemeten, 95 dagen lang)
Maximaal: 101W
Kosten per jaar: 23,76 euro (bij 10 cent per kWh)
Gebruikersavatar
DMetall
Gewaardeerd gebruiker
Gewaardeerd gebruiker
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 mar 2006 14:24
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door DMetall »

precies :P
Mercenary
waar je liever niet aan denkt, daar denken wij aan.
Plaats reactie